Communiceer
Duidelijk en
eerlijk

Goed om te weten

Wijziging in belastingsreglement op verspreiding van niet-geadresseerd drukwerk

10-03-2017

geschreven door Femke Nauwelaerts

Wie folders bedeelt kent ze vast, de gemeentelijke taksen die op de verspreiding van het drukwerk geheven worden. Een factuur die in de meeste gevallen enkele weken na de bedeling in de brievenbus valt en een aanzienlijk budget vergt. In Heist-op-den-Berg kwam er onlangs een aanpassing aan het belastingreglement omtrent  de verspreiding van niet-geadresseerde drukwerken.

lees meer

Nieuw in de brievenbus, of toch niet helemaal?

23-01-2017

geschreven door Femke Nauwelaerts

Vorige week viel de eerste editie van 'Deze Week' in de brievenbus. "De eerste editie van wat?" horen we u denken ... Wel, huis-aan-huis krant 'De Streekkrant' kreeg een make-over en heet voortaan 'Deze Week', een gratis krant die vooruitblikt op de komende week met extra veel aandacht voor wat er gebeurt in de regio.

lees meer

De beste wensen

21-12-2016

geschreven door Femke Nauwelaerts

We wensen u een sfeervol eindejaar en een spetterend 2017

Vanaf 23 december t/m 2 januari zijn we gesloten maar vanaf dinsdag 3 januari staan we weer voor u klaar in een gloednieuw jaar!

lees meer

Een goede communicatiepartner ... een meerwaarde voor je bedrijf

07-12-2016

geschreven door Femke Nauwelaerts

Communicatie en reclame is alomtegenwoordig en je komt er elke dag mee in contact, vaker dan je denkt zelfs. Thuis vallen er wekelijks allerlei krantjes in reclamefolders in de brievenbus met de strafste promoties, hoor je reclameboodschappen op de radio en worden de programma’s en films op televisie onderbroken met de meest aanlokkelijke reclamefilmpjes. Ook op straat valt er niet aan te ontsnappen want je kent ze wel, die grote billboards langs de kant van de weg of de bestelwagens met logo’s erop. Om nog maar te zwijgen over alle merken die je online tegenkomt … Algemeen geldt dat wanneer je niet gezien wordt, mensen en dus ook jouw potentiële klanten je niet zullen kennen. Zonde toch? Maar hoe kan je er nu voor zorgen dat mensen zich jou herinneren wanneer ze je nodig hebben?

lees meer